close
oh~my god~!

唔知道點解,我連續幾日都好似嚴重失眠人士咁,我好眼訓,點訓都依然覺得好眼訓。我嘅昏睡症又來啦。

以前讀書都時候,特別係中學嘅時候,成日都覺得好眼訓,當然,以前讀書壓力大,功課又多,當然會休息唔夠,但E 家,都唔知道點解會有咁都情况。我成日懷疑自己唔夠氧,所以大腦先會覺得唔清醒。好煩,咁都狀態我根本冇辦法做到其他嘢,更唔好講復習。

到底我係咪需要做個檢查呢???

唉,pixnet D 表情正係唔夠日本果個blog 好。我都係中意日本果個多D !!!!
arrow
arrow
    全站熱搜

    fransky 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()